8 Een nog onpersoonlijker leer van God was van Clemens van Alexandrië.
In deze tijd gaan de depressie chat kamers chatzy christenen zich voorbereiden op het paasfeest.Onthechting: De moet niet in de eerste plaats van het leven materiele dingen zetten zoals brood en dat soort dingen, maar naastenliefde.Met de schepping is ook de tijd en ruimte geschapen, menselijke begrippen, die er in de eeuwigheid niet waren en zijn.De oorlogen zullen altijd blijven doorgaan.Ook goede werken kunnen daar een bijdrage aan lerveren.De mens is voortgekomen uit God en zal er dan ook uiteindelijk weer terechtkomen.Sommige dingen worden op de aarde niet meer gezien als een levend wezen.Het begint 4 zondagen voor eerste kerstdag met advent.Het volledige geluk zullen de mensen nooit vinden, want de mens zal altijd verlangens blijven houden naar het echte geluk.Ondanks alle verminkingen bevat de Bijbel prachtige en inspirerende teksten.Waarom doen ze dat?Bij naastenliefde spelen de andere waarden (vrede, gerechtigheid en solidariteit) ook nog een grote rol.Sommige christelijke denkers, zoals Karl Heim, doen pogingen de christelijke theologie in overeenstemming te brengen met recente wetenschappelijke ontdekkingen, bijvoorbeeld met de kwantummechanica.De mens vernietigd zijn leefmilieu en de natuur voor zijn eigen materiële voordeel.Ook stukken van de aarde verdwijnen zoals op de zuidpool.Deze gratis cyber sex cam witte kleur staat voor onschuld, omdat Jezus ook onschuldig aan het kruis gestorven.
Sommigen denken aan een geweldige oerexplosie, die miljoenen en miljoenen jaren geleden plaatsvond.
Dit allemaal kan vanuit de kerk gebeuren, maar het hoeft niet perse.




Hoewel dit minder vaak voorkomt, bestaan er ook niet-trinitarische theologieën met een verschillende opvatting over de Vader, de Zoon en de Heilige Geest.Hij schreef daarin over de goddelijke Logos, die leed en van mensen hield.Op een gegeven moment kreeg Jezus een groepje leerlingen.God houdt van mensen als een vader van zijn kinderen.De positie van de mens is dan ook veroorzaakt door ongehoorzaamheid aan Gods wil.God is onbegrijpelijk en het is onmogelijk om zich een voorstelling van Hem te maken.Luther zei: er zijn maar twee sacramenten: de doop en het avondmaal.Maar waar zou die hemel dan toch moeten zijn.Vrede: Overal op de wereld proberen Christenen vrede te krijgen.Men viert dan de geboorte van Jezus.

Christenen geloven dat mensen een ziel hebben die onsterfelijk.


[L_RANDNUM-10-999]